KHABAR KOTA

1. KOTA MAJU SELANGKAH LAGI

KUANTAN: Koperasi Keluarga Kita (Pahang) Berhad maju selangkah lagi apabila akan didaftarkan sebagai kontraktor pada Januari 2009. Ia antara lain adalah sebagai salah satu usaha pihak pengurusan mempelbagaikan pendapatan KOTA. ~
InsyaAllah usaha yang murni ini akan diberkati dan ditunjukkan jalan yang lurus oleh Allah SWT.~moderator

2. New Home For Kota

KUANTAN : Setiausaha KOTA, En Zulkhairi Mat Ghani dipetik sebagai berkata'"KOTA dalam perancangan untuk SET UP pejabat sendiri di Bukit Sekilau...Kita dapat peruntukan kewangan dari SKM , dan mungkin akan memulakan nya pada januari 2009". Sama-sama kita doakan perencanaan ini menjadi kenyataan kelak. Segala urusan pentadbiran koperasi bakal dijalankan disini kelak.
Dalam perkembangan lain, beliau turut memberitahu koperasi KOTA akan melancarkan MINYAK KELAPA DARA (Detail akan menyusul kemudian).Ia akan menemui khalayak pengguna bermula Disember 2008. Sokongan para ahli amat dialu-alukan.


3. Moderator

PAKA : Moderator blog akilkota amat mengalu-alukan feedback dari para ahli untuk bahan-bahan di dalam blog ini. InsyaAllah apabila betol2x established kelak, ia akan dilancarkan pada Hari Keluarga berikutnya. Credit to Mr SU for the proactive feedback and action!!!

0 comments: